Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ampül kablosunda klimaya elektrik çekmeyi düşünmüyorsun dimi
Ablamın arkadaşı elektrikçi çağırmış adam da ampulden çekeriz demiş ve 10 bin tl istemiş bu işlem için Ben anlamıyorum ki elektrik işinden elektriçik bilir onu fiyatı çakmış ama 10 bin ne

UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ampülden klima elektriği çekilmez, kendisine ait bir elektrik hattı olmak zorunda, kendisine ait bir sigorta olmak zorunda. Balkon aydınlatmasından elektriği çekip ampül yandıkça mı çalışacak
Profesyonel bir elektrik ustası çağırıp hem keşif hem tesisatı çektirmenizde fayda var
elektrikçi de soygun yapmaya çalışıyor hocam 10 bin tl istiyor adam o yüzden dayım da elektrik ustası ona yaptırıp bedavaya getirmem lazım ama şöyle yapalım demem lazım işte çünkü klimayı nereye takacağımız henüz belli değil 1 tane buvat var o da dediğim gibi oda kapısının üstüne koymuşlar