• 28-07-2025, 12:27:59
    #1
    info adresine birden fazla kişi girip mail yazıp gönderiyor işi kim yaptı ne zaman yaptı tam olarak belli olmuyor.

    Bunun için önereceğiniz ücretsiz sistem hangisi var?

    FreeScout gibi sistem arıyorum. Ücretsiz veya tek sefer ödemeli arıyorum.Aylık veya yıllık ödemeliler çok pahallıya geliyor
  • 28-07-2025, 12:31:12
    #2
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    info adresine birden fazla kişi girip mail yazıp gönderiyor işi kim yaptı ne zaman yaptı tam olarak belli olmuyor.

    Bunun için önereceğiniz ücretsiz sistem hangisi var?

    FreeScout gibi sistem arıyorum. Ücretsiz veya tek sefer ödemeli arıyorum.Aylık veya yıllık ödemeliler çok pahallıya geliyor
    Özel kaynak CRM geliştirebiliriz. İstediğiniz özelliklerde eklenebilir. İlgileniyorsanız konuşuruz. 2 adet CRM projemiz devam etmekte.
  • 28-07-2025, 12:58:34
    #3
    ZOHO
    YESWARE
    SALESFORCE

    Şirketimizde ZOHO CRM ürünlerini kullanıyoruz. Forumda yapılan CRM ürünleri bir cacık etmez.
  • 28-07-2025, 13:32:04
    #4
    herkese ayrı imza tanımlayın hocam info seçsede bilgisayarda oluşturulan imza gözükeceği için kim atmış bakabilirsiniz sadece bu olay için crm arayışına gerek yok
  • 28-07-2025, 13:36:15
    #5
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZOHO
    YESWARE
    SALESFORCE

    Şirketimizde ZOHO CRM ürünlerini kullanıyoruz. Forumda yapılan CRM ürünleri bir cacık etmez.
    Ücretleri çok yüksek geldi bu yüzden ücretsiz açık kaynak kodlu bir sisteme bakıyorum.

    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese ayrı imza tanımlayın hocam info seçsede bilgisayarda oluşturulan imza gözükeceği için kim atmış bakabilirsiniz sadece bu olay için crm arayışına gerek yok
    Buda tam çözüm olmuyor. Eğer webmail den giriş yaparsa defualt imza üzerinden gidiyor. Genelde de webden kullanıldığı içinde pek sağlıklı olmuyor.
    Maillere görev atama olduğu içinde kullanışlı oluyor. Etiket yaparsınız diyeceksiniz ama oda art niyet olursa işin içinden çıkılmaz hale geliyor.
  • 28-07-2025, 13:37:02
    #6
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretleri çok yüksek geldi bu yüzden ücretsiz açık kaynak kodlu bir sisteme bakıyorum.



    Buda tam çözüm olmuyor. Eğer webmail den giriş yaparsa defualt imza üzerinden gidiyor. Genelde de webden kullanıldığı içinde pek sağlıklı olmuyor.
    Maillere görev atama olduğu içinde kullanışlı oluyor. Etiket yaparsınız diyeceksiniz ama oda art niyet olursa işin içinden çıkılmaz hale geliyor.

    outlook kullanan şirketler genelde öyle yapıyor hocam webmailde bişey diyemem