nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretleri çok yüksek geldi bu yüzden ücretsiz açık kaynak kodlu bir sisteme bakıyorum.



Buda tam çözüm olmuyor. Eğer webmail den giriş yaparsa defualt imza üzerinden gidiyor. Genelde de webden kullanıldığı içinde pek sağlıklı olmuyor.
Maillere görev atama olduğu içinde kullanışlı oluyor. Etiket yaparsınız diyeceksiniz ama oda art niyet olursa işin içinden çıkılmaz hale geliyor.

outlook kullanan şirketler genelde öyle yapıyor hocam webmailde bişey diyemem