ZOHO
YESWARE
SALESFORCE
Şirketimizde ZOHO CRM ürünlerini kullanıyoruz. Forumda yapılan CRM ürünleri bir cacık etmez.
Ücretleri çok yüksek geldi bu yüzden ücretsiz açık kaynak kodlu bir sisteme bakıyorum.
herkese ayrı imza tanımlayın hocam info seçsede bilgisayarda oluşturulan imza gözükeceği için kim atmış bakabilirsiniz sadece bu olay için crm arayışına gerek yok
Buda tam çözüm olmuyor. Eğer webmail den giriş yaparsa defualt imza üzerinden gidiyor. Genelde de webden kullanıldığı içinde pek sağlıklı olmuyor.
Maillere görev atama olduğu içinde kullanışlı oluyor. Etiket yaparsınız diyeceksiniz ama oda art niyet olursa işin içinden çıkılmaz hale geliyor.