• 27-07-2025, 12:19:29
    #10
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 12:19:44
    #11
    Allah korusun. Geçmiş olsun
  • 27-07-2025, 12:20:32
    #12
    sezer49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    Usta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korusun. Geçmiş olsun
    Çok teşekkür ederim
  • 27-07-2025, 12:21:54
    #13
    Kurumsal Üye
    Çok geçmiş olsun bunada şükür arkadaşlar
  • 27-07-2025, 12:28:05
    #14
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 12:29:52
    #15
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun bunada şükür arkadaşlar
    Teşekkürler hocam verilmiş sadakamız varmış ucuz atlattık çok şükür.
    SanaldaOgren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Teşekkür ederim hocam
  • 27-07-2025, 12:31:30
    #16
    geçmiş olsun hocam.
  • 27-07-2025, 12:32:34
    #17
    Çok geçmiş olsun hocam. Gerekli mercilere şikayette bulunmayı ihmal etmeyin. Muhakkak sizin lehinize bir sonuç çıkacaktır diye düşünüyorum.
  • 27-07-2025, 12:42:08
    #18





    Yıllar önce bende otobanda asvalt kalktığı için kaza yapmıştım, normalde tam tulumla gezerim o gün gezmeyeceğim tutmuştu. Motosiklet ile canımın bir taş parçasına bağlı olduğunu görünce yaptırıp sattım tekrar almadım.

    Polis bildirdi kazanızı, bir kuruş para talep edemezsiniz ben dava bile açtım yolunu buluyorlar. Ama sizi garip garip insanlar yakında aramaya başlayacak. Sigortanızdan işsizlik alalım, sigortanızdan şunu alalım vs diye. Bu çağrıları dikkate almayın.

    Google ile şunu aratın "kaza sonrası avukat aramaları" kontrol edin.