Yıllar önce bende otobanda asvalt kalktığı için kaza yapmıştım, normalde tam tulumla gezerim o gün gezmeyeceğim tutmuştu. Motosiklet ile canımın bir taş parçasına bağlı olduğunu görünce yaptırıp sattım tekrar almadım.

Polis bildirdi kazanızı, bir kuruş para talep edemezsiniz ben dava bile açtım yolunu buluyorlar. Ama sizi garip garip insanlar yakında aramaya başlayacak. Sigortanızdan işsizlik alalım, sigortanızdan şunu alalım vs diye. Bu çağrıları dikkate almayın.

Google ile şunu aratın "kaza sonrası avukat aramaları" kontrol edin.