Konu
Motor Kazası Yaptım | R10+
27-07-2025, 12:32:34
#17
Nevayi
Çok geçmiş olsun hocam. Gerekli mercilere şikayette bulunmayı ihmal etmeyin. Muhakkak sizin lehinize bir sonuç çıkacaktır diye düşünüyorum.