Motor Kazası Yaptım | R10+
77
●2.574
- 27-07-2025, 12:17:09hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için @Fahrettin;@fatihozdemir1;@damla1;@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum
- 27-07-2025, 12:18:56Tedra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleunqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNetkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederimzons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam, ben hiçbir şey göremedim hatta jandarmadan varsa kamera görüntülerini bulmalarını rica ettim. Pazartesi varsa alabilirim umarım, Avukat arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle