hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için
@Fahrettin;
@fatihozdemir1;
@damla1;
@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum