hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için @Fahrettin;@fatihozdemir1;@damla1;@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum