Geçmiş olsun dikkatli sürüşler
Çok teşekkür ederim
hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için
@Fahrettin;
@fatihozdemir1;
@damla1;
@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum
Teşekkür ederim hocam, ben hiçbir şey göremedim hatta jandarmadan varsa kamera görüntülerini bulmalarını rica ettim. Pazartesi varsa alabilirim umarım, Avukat arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.