• 27-07-2025, 12:10:43
    #1
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, konu silinmiştir.
  • 27-07-2025, 12:12:54
    #2
    Geçmiş olsun
  • 27-07-2025, 12:13:02
    #3
    Geçmiş olsun dikkatli sürüşler
  • 27-07-2025, 12:15:06
    #4
    Çok geçmiş olsun.
  • 27-07-2025, 12:16:15
    #5
    Geçmiş olsun kardeşim
  • 27-07-2025, 12:17:00
    #6
    Kurumsal PLUS
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-07-2025, 12:17:09
    #7
    Seo Hizmetleri
    hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için @Fahrettin;@fatihozdemir1;@damla1;@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum
  • 27-07-2025, 12:18:56
    #8
    Tedra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun dikkatli sürüşler
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    zons adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kardeşim
    Çok teşekkür ederim
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle geçmiş olsun. kimin sorumlulugunda ise dava açıp hakkını tabi ki savunabilirsin ama muhtemelen oraya levha veya uyarı tabelasi koyduk denilecek. yine de detayli bilgi için @Fahrettin;@fatihozdemir1;@damla1;@mutluu; avukat arkadaslar yardimci olur diye dusunuyorum
    Teşekkür ederim hocam, ben hiçbir şey göremedim hatta jandarmadan varsa kamera görüntülerini bulmalarını rica ettim. Pazartesi varsa alabilirim umarım, Avukat arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 27-07-2025, 12:19:03
    #9
    Çok geçmiş olsun hocam