• 23-07-2025, 12:56:06
    #1
    Bir kaç sorum var yakın zamanda askere gitmiş kişiler cevap verirse daha güncel cevaplar verilmiş olur haftaya yerim açıklanacak duruma göre er veya yedek astsubay olarak da gidebilirim yedek astsubay ve er eğitim boyunca ne kadar harçlık alıyo ve askerde ortalama ne kadar para harcanıyo çok para gidiyo mu ?
  • 23-07-2025, 12:57:18
    #2
    valla bende yedek subay bekleyerek gittim. er çıkmıştı. 1000 falan vermişlerdi güncel yedek subay 50 falan vardır çıkarsa ama çok harcanıyor askerde para değmez yani. Kısa dönem yap gel daha iyi kardeşim
  • 23-07-2025, 12:58:54
    #3
    mayısta yedek asb lığı bitirip geldim sorun varsa yazabilirsin.
  • 23-07-2025, 13:01:14
    #4
    @Harunn; Dm den yazdım
  • 23-07-2025, 13:01:16
    #5
    400 gayme maas aliyordum askerde. butun sinifa yedek astsubaylik cikti nerdeyse ben dahil 2-3 kisiye cikmadi askerde fena para gidiyor. sivilde 1 paket iciyorsan askerde 2 paket oluyor ve casiya cikarsan her hafta gecmis olsun
  • 23-07-2025, 13:43:33
    #6
    Yd Asb 1800, yd sb 2100 falandı 6 ay önce. Erlerde 400 civarıydı sanırım. Harçlık bunlar tabi. Kıtaya çıkınca şuan Astçavuş 64k civarı, atğm 68-69 civarı. Atamana göre +-4k civarı oynar