Konu
Yedek Astsubaylık Hakkında
23-07-2025, 12:57:18
#2
selimcanengin
valla bende yedek subay bekleyerek gittim. er çıkmıştı. 1000 falan vermişlerdi güncel yedek subay 50 falan vardır çıkarsa ama çok harcanıyor askerde para değmez yani. Kısa dönem yap gel daha iyi kardeşim