Konu
Yedek Astsubaylık Hakkında
23-07-2025, 13:01:16
#5
cnomeerr
400 gayme maas aliyordum askerde. butun sinifa yedek astsubaylik cikti nerdeyse ben dahil 2-3 kisiye cikmadi askerde fena para gidiyor. sivilde 1 paket iciyorsan askerde 2 paket oluyor ve casiya cikarsan her hafta gecmis olsun