400 gayme maas aliyordum askerde. butun sinifa yedek astsubaylik cikti nerdeyse ben dahil 2-3 kisiye cikmadi askerde fena para gidiyor. sivilde 1 paket iciyorsan askerde 2 paket oluyor ve casiya cikarsan her hafta gecmis olsun