Boyle çalışma sistemi mi olur?
32
●2.228
- 21-07-2025, 10:17:13Öncelikle elinize emeğinize sağlık. Belki tanınalım diye böyle bir çalışma yaptınız. Fakat yarın öbür gün kampanyayı sonlandırdığınızda sıkıntı yaşarsınız. Malesef bizim insanımızda (beğenmedikleri Avrupalı gibi) insaf duygusu yoktur. "Ona o fiyaddan yapdığn bağaada yabıviiir" der bir de utanmadan taksit ister. O da yetmez "helal ed, helal ed" der. Elin avrupalının tuvalet olarak bile kullanmayacağı araba için tarlasını satar, 50 tane siteden 40 tane galeriden fiyat araştırması yapar. O işin maliyetini yaklaşık öğrenir. Fakat iş el emeğine, bilişime geldiğinde 3 kuruşa 12 ay taksit ister, Parkinsonlu hastalar gibi eli titreye titeye 3 kuruşu vermeye kalkar bir "helel ed, helel ed" deyip helallik isteyip olmayan vicdanını rahatlatır. Sonuçta serbest piyasa. İster bedava iş yapın. İsterseniz sponsor olup bedava işin üstüne bir de üste para verinp firmayı tanıtım/reklam amaçlı kullanın. Ama bu şekilde "8 kişilik ekibimizle 62 saate 0'dan web sitesi yapıyoruz. Hem de 3bin TL'ye" diye sürekli çalışırsanız bir süre sonra bu iş, ticari bir işten çok hobiye döner. Eğer anadan babadan varlık değilseniz ya da daha rahat yaşamanızı sağlayacak ek gelirinzi yoksa bir süre sonra bu iş sürdürülemez olur. Ayrıca gerçekten ciddi iş yapan firmalar, bu şartlarda bu fiyatlarda yapılan işlerde sizi ciddiye almayabilir. Yolunuz açık olsun. Saygılar.
- 21-07-2025, 10:28:04Cem hocam Allah rahmet eylesin Tombalacı Mehmete çok benziyorsunuzCemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebicerdover bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 21-07-2025, 10:55:05Malzeme bu. Ne yapayım :-) :-)Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 11:20:29konuya yorum yazmak için geldim yorumdan sonra cem hocamın resminden cikamadimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 12:08:43Üyeliği durdurulduHayir, ama teşekkürler hocam.ahmetahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pekala.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir süre boyle calişiyoruz ilerleyen vakitler fiyatlar yükselecekomergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuk su olsun lütfen.mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fark ettim, hocam geçici olarak fiyatlar uygun bir süre boyle tutacağımomergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahaahha deneriz hocam.mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:/ sizde haklısınızEnsalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler evet fiyat düşük hocamFlankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolpa değil buyrun whatsappdan ulaşın müşterilerimizle 1 e 1 sesli toplantı yaptıralım.Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+30 kişi ile.
Tabiiki buyrun hocam pm iletimKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam ben sadece süreci paylaşmak istedimardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam alacaklı olarak gelecek olan paramız çokHomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bykaraer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam yakın akrabama kurulucaktı uğraşacak vaktim yoktu o yüzdenroxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlık değil evdeyim teşekkürler.SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam değişiyor suan alacaklı olarak 50.000 TL alacağımız var.ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayir.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir süre daha uygun fiyattan devam edeceğim zamanla fiyat artacak zaten.CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle