• 21-07-2025, 09:16:33
    #19
    Adam yazılanları yazlığından okuyor idur o parayla siz hâlâ dalga geçiyorsunuz
  • 21-07-2025, 09:19:12
    #20
    Yanlış düşünüyorsunuz konudaki arkadaşlar aylık 8 kişi 10 bin tl kazanç sağlıyor!
  • 21-07-2025, 10:01:48
    #21
    O 8 kişi sen olmayasın 😁
  • 21-07-2025, 10:17:13
    #22
    Öncelikle elinize emeğinize sağlık. Belki tanınalım diye böyle bir çalışma yaptınız. Fakat yarın öbür gün kampanyayı sonlandırdığınızda sıkıntı yaşarsınız. Malesef bizim insanımızda (beğenmedikleri Avrupalı gibi) insaf duygusu yoktur. "Ona o fiyaddan yapdığn bağaada yabıviiir" der bir de utanmadan taksit ister. O da yetmez "helal ed, helal ed" der. Elin avrupalının tuvalet olarak bile kullanmayacağı araba için tarlasını satar, 50 tane siteden 40 tane galeriden fiyat araştırması yapar. O işin maliyetini yaklaşık öğrenir. Fakat iş el emeğine, bilişime geldiğinde 3 kuruşa 12 ay taksit ister, Parkinsonlu hastalar gibi eli titreye titeye 3 kuruşu vermeye kalkar bir "helel ed, helel ed" deyip helallik isteyip olmayan vicdanını rahatlatır. Sonuçta serbest piyasa. İster bedava iş yapın. İsterseniz sponsor olup bedava işin üstüne bir de üste para verinp firmayı tanıtım/reklam amaçlı kullanın. Ama bu şekilde "8 kişilik ekibimizle 62 saate 0'dan web sitesi yapıyoruz. Hem de 3bin TL'ye" diye sürekli çalışırsanız bir süre sonra bu iş, ticari bir işten çok hobiye döner. Eğer anadan babadan varlık değilseniz ya da daha rahat yaşamanızı sağlayacak ek gelirinzi yoksa bir süre sonra bu iş sürdürülemez olur. Ayrıca gerçekten ciddi iş yapan firmalar, bu şartlarda bu fiyatlarda yapılan işlerde sizi ciddiye almayabilir. Yolunuz açık olsun. Saygılar.
  • 21-07-2025, 10:28:04
    #23
    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle elinize emeğinize sağlık. Belki tanınalım diye böyle bir çalışma yaptınız. Fakat yarın öbür gün kampanyayı sonlandırdığınızda sıkıntı yaşarsınız. Malesef bizim insanımızda (beğenmedikleri Avrupalı gibi) insaf duygusu yoktur. "Ona o fiyaddan yapdığn bağaada yabıviiir" der bir de utanmadan taksit ister. O da yetmez "helal ed, helal ed" der. Elin avrupalının tuvalet olarak bile kullanmayacağı araba için tarlasını satar, 50 tane siteden 40 tane galeriden fiyat araştırması yapar. O işin maliyetini yaklaşık öğrenir. Fakat iş el emeğine, bilişime geldiğinde 3 kuruşa 12 ay taksit ister, Parkinsonlu hastalar gibi eli titreye titeye 3 kuruşu vermeye kalkar bir "helel ed, helel ed" deyip helallik isteyip olmayan vicdanını rahatlatır. Sonuçta serbest piyasa. İster bedava iş yapın. İsterseniz sponsor olup bedava işin üstüne bir de üste para verinp firmayı tanıtım/reklam amaçlı kullanın. Ama bu şekilde "8 kişilik ekibimizle 62 saate 0'dan web sitesi yapıyoruz. Hem de 3bin TL'ye" diye sürekli çalışırsanız bir süre sonra bu iş, ticari bir işten çok hobiye döner. Eğer anadan babadan varlık değilseniz ya da daha rahat yaşamanızı sağlayacak ek gelirinzi yoksa bir süre sonra bu iş sürdürülemez olur. Ayrıca gerçekten ciddi iş yapan firmalar, bu şartlarda bu fiyatlarda yapılan işlerde sizi ciddiye almayabilir. Yolunuz açık olsun. Saygılar.
    Cem hocam Allah rahmet eylesin Tombalacı Mehmete çok benziyorsunuz
    • bicerdover
    bicerdover bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-07-2025, 10:55:05
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem hocam Allah rahmet eylesin Tombalacı Mehmete çok benziyorsunuz
    Malzeme bu. Ne yapayım :-) :-)
  • 21-07-2025, 11:20:29
    #25
    Seo Hizmetleri
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem hocam Allah rahmet eylesin Tombalacı Mehmete çok benziyorsunuz
    konuya yorum yazmak için geldim yorumdan sonra cem hocamın resminden cikamadim
  • 21-07-2025, 12:08:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ahmetahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu başlığı ve içeriği okuyunca hemen kategoriye baktım yine de anlam veremedim . sanırım farklı bir pazarlama stratejisi uyguluyorsunuz başarılar dilerim.
    Hayir, ama teşekkürler hocam.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    62 saat uyumadan 3.000₺ lik iş alıyorsanız bu işinizin kalitesini değil sizin kalitenizi belirler anlayana.
    Pekala.

    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam saati 50 ₺'e geliyor veya gelmiyor. Tam 8 kişi neden 3000 ₺'e bu kadar uğraşıyorsunuz, mantığıma yatmadı. Kişi başına 8₺ 'e denk geliyor. Yaktığınız elektriği çıkaramazsınız komik
    Bir süre boyle calişiyoruz ilerleyen vakitler fiyatlar yükselecek

    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 / 62 = 48,32 TL saatlik ücretiniz. Tebrikler kazandığınız parayla ekip olarak saat başı birer bardak su içebilirsiniz.
    Soğuk su olsun lütfen.

    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden 8 TL saatlik oluyor kişi başına.
    Su bile alamazsınız
    Fark ettim, hocam geçici olarak fiyatlar uygun bir süre boyle tutacağım

    mucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Litrelik alıp bardakla içecekler zaten
    Ahahaahha deneriz hocam.

    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik sanmıştım... cidden yazık....
    :/ sizde haklısınız

    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar emeğe, bu kadar kişi 3.000 TL çok az değilmi.
    İşiniz hakkında en ufak bir bilgim yok. Ama bence yazık ediyorsunuz kendinize.
    Başarılar dilerim...
    Teşekkürler evet fiyat düşük hocam

    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten kolpa konu, 1 aylık hesabınızla da hiç etkileyici bi
    reklam olmamış.
    Kolpa değil buyrun whatsappdan ulaşın müşterilerimizle 1 e 1 sesli toplantı yaptıralım.

    +30 kişi ile.

    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuza iscilik en sevdigimmm, ben disardan is getiricem kabul edermisiniz ? Ama ben uzerine ne kadar komisyon koyacagima ben karar vericem.
    Tabiiki buyrun hocam pm iletim

    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 tlyi gördüm okumayı kestim kankiler isterseniz elon musk olun sizin saçmalıklarınız bizi de etkiliyor ölücü olmayın
    Doğrudur hocam ben sadece süreci paylaşmak istedim

    Homer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 kişi projeyi kutlamaya iskender yemeye gitmek isteseniz gidemezsiniz
    Hocam alacaklı olarak gelecek olan paramız çok

    Bykaraer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyata nasıl iş yaptınız vs yi geçtim forum kurallarına göre
    https://www.r10.net/ui-ux-tasarimcil...ri-2024-a.html
    sadece anasayfa 3k iç sayfalar sayfa başı 1k dan çizilir minimum. Siz kurallara uymadığınızı itiraf ediyorsunuz yani
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.000 TL'ye 8 kişi toplam 62 saat çalışmak bence başarı değil, ciddi bir başarısızlıktır. 8 kişinin birlikte çalıştığı bir işte bu kadar düşük gelir elde ediliyorsa; ya iş yanlış seçilmiştir, ya müşteri doğru belirlenmemiştir, ya da işin yönetiminde ciddi hatalar yapılmıştır. Bu kadar emek ve zamanın karşılığı bu olmamalı.

    Ayrıca 8 kişi 62 saat çalışan bir ekibin varsa 100-300 tl arası inşaat scripti aranmaz.

    https://www.r10.net/ucretli-script-i...pti-lazim.html
    Hocam yakın akrabama kurulucaktı uğraşacak vaktim yoktu o yüzden

    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam yazılanları yazlığından okuyor idur o parayla siz hâlâ dalga geçiyorsunuz
    Yazlık değil evdeyim teşekkürler.

    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düşünüyorsunuz konudaki arkadaşlar aylık 8 kişi 10 bin tl kazanç sağlıyor!
    Yok hocam değişiyor suan alacaklı olarak 50.000 TL alacağımız var.

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 8 kişi sen olmayasın 😁
    Hayir.

    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle elinize emeğinize sağlık. Belki tanınalım diye böyle bir çalışma yaptınız. Fakat yarın öbür gün kampanyayı sonlandırdığınızda sıkıntı yaşarsınız. Malesef bizim insanımızda (beğenmedikleri Avrupalı gibi) insaf duygusu yoktur. "Ona o fiyaddan yapdığn bağaada yabıviiir" der bir de utanmadan taksit ister. O da yetmez "helal ed, helal ed" der. Elin avrupalının tuvalet olarak bile kullanmayacağı araba için tarlasını satar, 50 tane siteden 40 tane galeriden fiyat araştırması yapar. O işin maliyetini yaklaşık öğrenir. Fakat iş el emeğine, bilişime geldiğinde 3 kuruşa 12 ay taksit ister, Parkinsonlu hastalar gibi eli titreye titeye 3 kuruşu vermeye kalkar bir "helel ed, helel ed" deyip helallik isteyip olmayan vicdanını rahatlatır. Sonuçta serbest piyasa. İster bedava iş yapın. İsterseniz sponsor olup bedava işin üstüne bir de üste para verinp firmayı tanıtım/reklam amaçlı kullanın. Ama bu şekilde "8 kişilik ekibimizle 62 saate 0'dan web sitesi yapıyoruz. Hem de 3bin TL'ye" diye sürekli çalışırsanız bir süre sonra bu iş, ticari bir işten çok hobiye döner. Eğer anadan babadan varlık değilseniz ya da daha rahat yaşamanızı sağlayacak ek gelirinzi yoksa bir süre sonra bu iş sürdürülemez olur. Ayrıca gerçekten ciddi iş yapan firmalar, bu şartlarda bu fiyatlarda yapılan işlerde sizi ciddiye almayabilir. Yolunuz açık olsun. Saygılar.
    Hocam bir süre daha uygun fiyattan devam edeceğim zamanla fiyat artacak zaten.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem hocam Allah rahmet eylesin Tombalacı Mehmete çok benziyorsunuz

    CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malzeme bu. Ne yapayım :-) :-)

    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuya yorum yazmak için geldim yorumdan sonra cem hocamın resminden cikamadim
  • 21-07-2025, 12:32:01
    #27