1 hesaba 6 kod kullanılıyor birleşiyor kodlar. 6 kod 1400 civarı yakıt yapıyor ücretsiz yakıt alabilirsiniz 6 kod kullandım 1₺ ödemedim. Kasaya gidip puanlarımı kullanmak istiyorum derseniz puanınızı kullanır
1 hesaba 6 kod kullanılıyor birleşiyor kodlar. 6 kod 1400 civarı yakıt yapıyor ücretsiz yakıt alabilirsiniz 6 kod kullandım 1₺ ödemedim. Kasaya gidip puanlarımı kullanmak istiyorum derseniz puanınızı kullanır
Bende ufaktan kodları toplamaya başlayım. Farklı hesaplar da yine aynı araca kullanıyoruz sanırım sınır yok.
Sınır yok farklı hesaplardan aynı araca istersen 10 kere yakıt al. Benim aynı araca 4.alışım 2 hesapta hala puanlar duruyor ama 30 gün kullanma süresi var 30 gün bitmeden kullanman gerekiyor bunu dikkate al.
Sınır yok farklı hesaplardan aynı araca istersen 10 kere yakıt al. Benim aynı araca 4.alışım 2 hesapta hala puanlar duruyor ama 30 gün kullanma süresi var 30 gün bitmeden kullanman gerekiyor bunu dikkate al.
Kod bulursanız direk kullanın çünkü kampanya bitmiş olabilir vodafone de şuan kod vermiyormuş öyle duydum bulduğunuz kodları direk puana dönüştürmekte fayda var. Bir de diğer hesaplarda kendi plakanızı yazmanıza gerek yok, plaka sallayabilirsiniz
Kod bulursanız direk kullanın çünkü kampanya bitmiş olabilir vodafone de şuan kod vermiyormuş öyle duydum bulduğunuz kodları direk puana dönüştürmekte fayda var. Bir de diğer hesaplarda kendi plakanızı yazmanıza gerek yok, plaka sallayabilirsiniz