1 hesaba 6 kod kullanılıyor birleşiyor kodlar. 6 kod 1400 civarı yakıt yapıyor ücretsiz yakıt alabilirsiniz 6 kod kullandım 1₺ ödemedim. Kasaya gidip puanlarımı kullanmak istiyorum derseniz puanınızı kullanır
Örnek veriyorum, 6-10 arası kod buldum tek seferde ücretsiz ödemeden yakıt alabiliyor muyuz?