Kod bulursanız direk kullanın çünkü kampanya bitmiş olabilir vodafone de şuan kod vermiyormuş öyle duydum bulduğunuz kodları direk puana dönüştürmekte fayda var. Bir de diğer hesaplarda kendi plakanızı yazmanıza gerek yok, plaka sallayabilirsiniz
Orucajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, deneyeceğim bunu.