%25 Hafif Demans Vasi Hakkında
3
●72
- 17-07-2025, 15:18:01Merhabalar, bir akrabamda %25 hafif demans var. Vasi atanması için, kişinin kendi kararlarını verememesi gerekiyor fakat akrabam o kadar kötü değil, yani mahkeme vasi atamaz muhtemelen. Fakat notere gidiyoruz demans varsa vasi lazım diyor. Yani bu işin hiçbir mantığı yok. Bilgisi olan var mıdır?
- 17-07-2025, 15:19:29Demans'ın D'si varsa vesayet atanması gerekir.
Çünkü demans bir düşünce bozukluğu yani zihinsel bir hastalıkdır. Düşük bir oranda da olsa kendi kararlarını kendisi verdiğinde hatalı karar verme ihtimali olduğundan vasi atanması gerekir. - 17-07-2025, 19:11:06Hocam bayiye gittim, zihinsel, ruhsal ve duygusal işaretli olmadığı için sorun olmaz denildi. Fakat bazıları da sizin gibi demans varsa gerekir diyor.fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2025, 00:31:33Hocam zihinsel bir sorun yüzde 0,1 oranda bile olsa vasi atanması gerekir. Zihinsel sorun = Karar verememe = Vasibroqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle