fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demans'ın D'si varsa vesayet atanması gerekir.

Çünkü demans bir düşünce bozukluğu yani zihinsel bir hastalıkdır. Düşük bir oranda da olsa kendi kararlarını kendisi verdiğinde hatalı karar verme ihtimali olduğundan vasi atanması gerekir.
Hocam bayiye gittim, zihinsel, ruhsal ve duygusal işaretli olmadığı için sorun olmaz denildi. Fakat bazıları da sizin gibi demans varsa gerekir diyor.