Merhabalar, bir akrabamda %25 hafif demans var. Vasi atanması için, kişinin kendi kararlarını verememesi gerekiyor fakat akrabam o kadar kötü değil, yani mahkeme vasi atamaz muhtemelen. Fakat notere gidiyoruz demans varsa vasi lazım diyor. Yani bu işin hiçbir mantığı yok. Bilgisi olan var mıdır?