• 17-07-2025, 09:19:02
    #1
    Altın mı gümüş mü faiz mi? sanrıım altın da gümüş de yüksek şuanda.
  • 17-07-2025, 09:22:17
    #2
    50 yıl öncede altındı 50 yıl sonra da en mantıklı birikim altın olacaktır.
  • 17-07-2025, 09:22:19
    #3
    abd bir şeyler deniyor benim gözler onsta
  • 17-07-2025, 09:24:29
    #4
    💎 Brand & UI Designer
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 yıl öncede altındı 50 yıl sonra da en mantıklı birikim altın olacaktır.
    Para kazanmıyorsunuz ki hocam, enflasyona karşı kendinizi koruyorsunuz.
  • 17-07-2025, 09:26:27
    #5
    TASARIM AJANSI
    Faiz manevi yapıma ters düştüğü için tavsiye etmiyorum.
    Onun dışında şahsen altına yatırım yapıyorum ama kazandırır-kazandırmaz bir şey diyemem, nasip.
  • 17-07-2025, 09:36:04
    #6
    Uzun vadeli dusunuyorsan Bes altın fonu derim.
  • 17-07-2025, 09:40:17
    #7
    glisemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun vadeli dusunuyorsan Bes altın fonu derim.
    hangi banka peki hocam
  • 17-07-2025, 09:40:40
    #8
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 yıl öncede altındı 50 yıl sonra da en mantıklı birikim altın olacaktır.
    eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd bir şeyler deniyor benim gözler onsta
    GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanmıyorsunuz ki hocam, enflasyona karşı kendinizi koruyorsunuz.
    hangi banka peki hocalarım var mı tavsiye
  • 17-07-2025, 09:40:53
    #9
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz manevi yapıma ters düştüğü için tavsiye etmiyorum.
    Onun dışında şahsen altına yatırım yapıyorum ama kazandırır-kazandırmaz bir şey diyemem, nasip.
    Katılıyorum