Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 yıl öncede altındı 50 yıl sonra da en mantıklı birikim altın olacaktır.
Para kazanmıyorsunuz ki hocam, enflasyona karşı kendinizi koruyorsunuz.