Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 yıl öncede altındı 50 yıl sonra da en mantıklı birikim altın olacaktır.
eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abd bir şeyler deniyor benim gözler onsta
GCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para kazanmıyorsunuz ki hocam, enflasyona karşı kendinizi koruyorsunuz.
hangi banka peki hocalarım var mı tavsiye