• 16-07-2025, 12:50:36
    #1
    1 ay önceye kadar üretim ve satış yapıyordum. 2021 de başladığımda cepte 0 tl vardı ikinci el kardeşimden aldığım iphone ile üretime başlamıştım. Bu zamana kadar 60k+ satış oldu. Bu yıl başında yapay zekaya merak saldım yt de ufak ufak kazanmaya da başladım.

    Üretim döneminde bana ilaç gibi olmuştu. Bildiğiniz iosmail satışını konu olarak yapan ilk kişiyim yani bu kelime benim eserim

    şuan piyasa nasıl?
    iyi mi satışlarınız. hala elimde 8 civarı ios cihaz var… artık yapmayı düşünmüyor yt ve reel hayata odaklanmak istiyorum. çok zaman alıyor gecesi gündüzü yorucu biraz.

    sizde durumlar nasıl?

    Hedef yt den mail üretiminden daha çok kazanmak var.

    iyi forumlar
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Bence bırakmanızı tavsiye etmem.
      Aslında her cihazdan kendinizi şartlayıp günlük her birincen 1 er adet açsanız yılda 2920 mail yapar.eski mail olarakta satıalbilir fiyatı 20 tl koysanız 58,500 TL yaklaşık 60 k tl çıkar.

      Belki günlük 15 dk çalışarak gelecek yıl 1 haftalık tatil parası çıkar
  • 16-07-2025, 12:51:11
    #2
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önceye kadar üretim ve satış yapıyordum. 2021 de başladığımda cepte 0 tl vardı ikinci el kardeşimden aldığım iphone ile üretime başlamıştım. Bu zamana kadar 60k+ satış oldu. Bu yıl başında yapay zekaya merak saldım yt de ufak ufak kazanmaya da başladım.

    Üretim döneminde bana ilaç gibi olmuştu. Bildiğiniz iosmail satışını konu olarak yapan ilk kişiyim yani bu kelime benim eserim

    şuan piyasa nasıl?
    iyi mi satışlarınız. hala elimde 8 civarı ios cihaz var… artık yapmayı düşünmüyor yt ve reel hayata odaklanmak istiyorum. çok zaman alıyor gecesi gündüzü yorucu biraz.

    sizde durumlar nasıl?

    Hedef yt den mail üretiminden daha çok kazanmak var.

    iyi forumlar
    Üretim nasıl yapılıyor kısaca bilgi verirmisiniz
  • 16-07-2025, 12:53:26
    #3
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üretim nasıl yapılıyor kısaca bilgi verirmisiniz
    telefonla manuel olarak.

    sorduğunuz method ise paylaşmayı düşünmüyorum. 9 yıldır kullandığım ve değişmeyen kendi metodum.
  • 16-07-2025, 12:55:05
    #4
    14 adet telefondan üretim yapıyorum bende boş zamanımız yok ☺
  • 16-07-2025, 12:56:52
    #5
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 adet telefondan üretim yapıyorum bende boş zamanımız yok ☺
    ne güzel bol kazançlar
  • 16-07-2025, 13:02:53
    #6
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonla manuel olarak.

    sorduğunuz method ise paylaşmayı düşünmüyorum. 9 yıldır kullandığım ve değişmeyen kendi metodum.
    Haklısınız teşekkürler
  • 16-07-2025, 13:06:13
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bence bırakmanızı tavsiye etmem.
    Aslında her cihazdan kendinizi şartlayıp günlük her birincen 1 er adet açsanız yılda 2920 mail yapar.eski mail olarakta satıalbilir fiyatı 20 tl koysanız 58,500 TL yaklaşık 60 k tl çıkar.

    Belki günlük 15 dk çalışarak gelecek yıl 1 haftalık tatil parası çıkar
  • 16-07-2025, 13:14:45
    #8
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bırakmanızı tavsiye etmem.
    Aslında her cihazdan kendinizi şartlayıp günlük her birincen 1 er adet açsanız yılda 2920 mail yapar.eski mail olarakta satıalbilir fiyatı 20 tl koysanız 58,500 TL yaklaşık 60 k tl çıkar.

    Belki günlük 15 dk çalışarak gelecek yıl 1 haftalık tatil parası çıkar
    teşekkür ederim hocam. çok haklısınız o yüzden eğitim methot satmayı ya da paylaşmayı düşünmüyorum. şuan ev yapıyorum bitmek üzere, söylediğiniz konu da planım dahilinde mesela sanırım elimde 50 adet kadar 1 aylık mail var sonrasında açmadım.

    söyledikleriniz çok mantıklı günlük satış yerine stoklu eski mail satışı yapabilirim 3-4 ay sonra

    teşekkür ederim
  • 16-07-2025, 13:25:39
    #9
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim hocam. çok haklısınız o yüzden eğitim methot satmayı ya da paylaşmayı düşünmüyorum. şuan ev yapıyorum bitmek üzere, söylediğiniz konu da planım dahilinde mesela sanırım elimde 50 adet kadar 1 aylık mail var sonrasında açmadım.

    söyledikleriniz çok mantıklı günlük satış yerine stoklu eski mail satışı yapabilirim 3-4 ay sonra

    teşekkür ederim
    Yeğeniniz veya boşta olan bir aile bireyiniz yokmu hocam hergün 5 10 adet kenara koysa yine yıllık ciddi gelir yukardaki arkadaşın yazdığı gibi