AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bırakmanızı tavsiye etmem.
Aslında her cihazdan kendinizi şartlayıp günlük her birincen 1 er adet açsanız yılda 2920 mail yapar.eski mail olarakta satıalbilir fiyatı 20 tl koysanız 58,500 TL yaklaşık 60 k tl çıkar.

Belki günlük 15 dk çalışarak gelecek yıl 1 haftalık tatil parası çıkar
teşekkür ederim hocam. çok haklısınız o yüzden eğitim methot satmayı ya da paylaşmayı düşünmüyorum. şuan ev yapıyorum bitmek üzere, söylediğiniz konu da planım dahilinde mesela sanırım elimde 50 adet kadar 1 aylık mail var sonrasında açmadım.

söyledikleriniz çok mantıklı günlük satış yerine stoklu eski mail satışı yapabilirim 3-4 ay sonra

teşekkür ederim