1 ay önceye kadar üretim ve satış yapıyordum. 2021 de başladığımda cepte 0 tl vardı ikinci el kardeşimden aldığım iphone ile üretime başlamıştım. Bu zamana kadar 60k+ satış oldu. Bu yıl başında yapay zekaya merak saldım yt de ufak ufak kazanmaya da başladım.

Üretim döneminde bana ilaç gibi olmuştu. Bildiğiniz iosmail satışını konu olarak yapan ilk kişiyim yani bu kelime benim eserim

şuan piyasa nasıl?
iyi mi satışlarınız. hala elimde 8 civarı ios cihaz var… artık yapmayı düşünmüyor yt ve reel hayata odaklanmak istiyorum. çok zaman alıyor gecesi gündüzü yorucu biraz.

sizde durumlar nasıl?

Hedef yt den mail üretiminden daha çok kazanmak var.

iyi forumlar