Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam. çok haklısınız o yüzden eğitim methot satmayı ya da paylaşmayı düşünmüyorum. şuan ev yapıyorum bitmek üzere, söylediğiniz konu da planım dahilinde mesela sanırım elimde 50 adet kadar 1 aylık mail var sonrasında açmadım.

söyledikleriniz çok mantıklı günlük satış yerine stoklu eski mail satışı yapabilirim 3-4 ay sonra

teşekkür ederim
Yeğeniniz veya boşta olan bir aile bireyiniz yokmu hocam hergün 5 10 adet kenara koysa yine yıllık ciddi gelir yukardaki arkadaşın yazdığı gibi