Üretim döneminde bana ilaç gibi olmuştu. Bildiğiniz iosmail satışını konu olarak yapan ilk kişiyim yani bu kelime benim eserim

şuan piyasa nasıl?
iyi mi satışlarınız. hala elimde 8 civarı ios cihaz var artık yapmayı düşünmüyor yt ve reel hayata odaklanmak istiyorum. çok zaman alıyor gecesi gündüzü yorucu biraz.
sizde durumlar nasıl?
Hedef yt den mail üretiminden daha çok kazanmak var.
iyi forumlar