En son %80 kargom kırık gitti. Üstelik sağlam ambalajlamama rağmen fiyat olarak çok ucuz....
Ama yurtiçine geçtim. Sonra internette gezerken yoğun bardak satışı yapan bir firmaya denk geldim dhl -mng ile çalışıyormuş bu nasıl olabilir ?
Boşunamı şimdi pahalı firmaya geçtim ben ?
MNG-DHL den bıkanlar var mı ?
8
●160
- 07-07-2025, 17:52:49Çok şaşırtıcı DHL de hız konusunda hiç problem yaşamadım. İlçede olabilir misiniz ondan dolayı olabilir mi ? Yoksa istanbula ve izmire ertesi gün gitti kargom .XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 17:56:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dhl yaklaşık 1 ay kadar önce mng grubunu satın aldı.Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 17:57:25kıyas kargo firmanız hangisi hocam pahalılıkta ?AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 17:58:10oyüzden zaten mng-dhl dedim hocam. Dhl uçak operasyonu devam ettiği için karıştırılmasın yurtdışıyla diyeZYZZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 17:58:31Yok hocam DHL değil.Başka bir firma.Bakırköy'deyim..Bende bi uğursuzluk var bu aralar yada ciddi ciddi bu ülkede işini düzgün yapan kalmadı.Kapıdan teslim kargo veriyorum 5. gün en geç 1 haftada amerikaya gidiyor ürün.Pendikten bakırköye 5 günde gelmiyorDostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 17:59:21mng ile anlaşmam var en son 13 ds 500₺ göndermişimDostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle