• 07-07-2025, 17:46:09
    #1
    En son %80 kargom kırık gitti. Üstelik sağlam ambalajlamama rağmen fiyat olarak çok ucuz....

    Ama yurtiçine geçtim. Sonra internette gezerken yoğun bardak satışı yapan bir firmaya denk geldim dhl -mng ile çalışıyormuş bu nasıl olabilir ?

    Boşunamı şimdi pahalı firmaya geçtim ben ?
  • 07-07-2025, 17:51:15
    #2
    Perşembe gününden bugüne kadar istanbul içi kargom gelemedi...İptal etsem satıcıya yazık , ben alsam ihtiyacım kalmadı bana yazık...Gelen kargoyu kargocuya soksam adamın kabahati yok.Ben ne yapim kardeşim ?
    Sinir hastası olucam bu ülkede....
  • 07-07-2025, 17:52:49
    #3
    XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Perşembe gününden bugüne kadar istanbul içi kargom gelemedi...İptal etsem satıcıya yazık , ben alsam ihtiyacım kalmadı bana yazık...Gelen kargoyu kargocuya soksam adamın kabahati yok.Ben ne yapim kardeşim ?
    Sinir hastası olucam bu ülkede....
    Çok şaşırtıcı DHL de hız konusunda hiç problem yaşamadım. İlçede olabilir misiniz ondan dolayı olabilir mi ? Yoksa istanbula ve izmire ertesi gün gitti kargom .
  • 07-07-2025, 17:55:52
    #4
    fiyat olarak çok ucuzlar derken, ben istanbulda sancaktepe’de bir şubeden anlaşma yapmama rağmen yine pahalı yine pahalı hizmet açısından bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım yakın çevreye 24 saat ankara’dan sonrası 48 saat içerisinde teslim
  • 07-07-2025, 17:56:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son %80 kargom kırık gitti. Üstelik sağlam ambalajlamama rağmen fiyat olarak çok ucuz....

    Ama yurtiçine geçtim. Sonra internette gezerken yoğun bardak satışı yapan bir firmaya denk geldim dhl -mng ile çalışıyormuş bu nasıl olabilir ?

    Boşunamı şimdi pahalı firmaya geçtim ben ?
    Dhl yaklaşık 1 ay kadar önce mng grubunu satın aldı.
  • 07-07-2025, 17:57:25
    #6
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat olarak çok ucuzlar derken, ben istanbulda sancaktepe’de bir şubeden anlaşma yapmama rağmen yine pahalı yine pahalı hizmet açısından bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım yakın çevreye 24 saat ankara’dan sonrası 48 saat içerisinde teslim
    kıyas kargo firmanız hangisi hocam pahalılıkta ?
  • 07-07-2025, 17:58:10
    #7
    ZYZZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dhl yaklaşık 1 ay kadar önce mng grubunu satın aldı.
    oyüzden zaten mng-dhl dedim hocam. Dhl uçak operasyonu devam ettiği için karıştırılmasın yurtdışıyla diye
  • 07-07-2025, 17:58:31
    #8
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şaşırtıcı DHL de hız konusunda hiç problem yaşamadım. İlçede olabilir misiniz ondan dolayı olabilir mi ? Yoksa istanbula ve izmire ertesi gün gitti kargom .
    Yok hocam DHL değil.Başka bir firma.Bakırköy'deyim..Bende bi uğursuzluk var bu aralar yada ciddi ciddi bu ülkede işini düzgün yapan kalmadı.Kapıdan teslim kargo veriyorum 5. gün en geç 1 haftada amerikaya gidiyor ürün.Pendikten bakırköye 5 günde gelmiyor
  • 07-07-2025, 17:59:21
    #9
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıyas kargo firmanız hangisi hocam pahalılıkta ?
    mng ile anlaşmam var en son 13 ds 500₺ göndermişim