En son %80 kargom kırık gitti. Üstelik sağlam ambalajlamama rağmen fiyat olarak çok ucuz....
Ama yurtiçine geçtim. Sonra internette gezerken yoğun bardak satışı yapan bir firmaya denk geldim dhl -mng ile çalışıyormuş bu nasıl olabilir ?
Boşunamı şimdi pahalı firmaya geçtim ben ?
Dhl yaklaşık 1 ay kadar önce mng grubunu satın aldı.