Perşembe gününden bugüne kadar istanbul içi kargom gelemedi...İptal etsem satıcıya yazık , ben alsam ihtiyacım kalmadı bana yazık...Gelen kargoyu kargocuya soksam adamın kabahati yok.Ben ne yapim kardeşim ?
Sinir hastası olucam bu ülkede....