• 27-06-2025, 11:35:20
    #1
    Forumda mesaj atıp cevap vermeyen kişiler siz kimsiniz?
    Şehzade ve kurtlar vadisi türevi diziler mi sizi bu hale getirdi?
    Böyle saygısızlık yapmayı kendinize nasıl hak görüyorsunuz?
    konuya yazıp mesaj atıp cevap vermeyen değil sadece, kendisi mesaj atıp cevaplamayan, kendisine mesaj atılınca cevaplamayan, whatsapp'tan mesaj isteyip cevaplamayan, satış konusu olup reklam yapıp para ödemesine rağmen mesajı cevaplamayan yüzlerce insan var. İnsanlar benden korkuyor da mı cevap vermiyor diye düşünmeye başladım, insanı ciddiye alıp yardım için uzun uzun yazdığımda bile cevap almadığım oldu defalarca, bu çok yıpratıcı bir şey. insanın iletişim kurası gelmiyor. forumu 20 yıldır kullanıyorum 52 yaşındayım ben bu son dönemdeki kadar iletişimsizlik yaşadığım bir dönem hatırlamıyorum, bu bir kuşakta alışkanlık haline gelmiş, bu saygısızlıkla bu insanlar her türlü akibeti hak ediyor, ama hiç bir şekilde karşısındaki saygıyla iletişime açık kişiyi hak etmiyor.
  • 27-06-2025, 11:36:08
    #2
    Katılıyorum çok haklısınız
  • 27-06-2025, 11:38:54
    #3
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda mesaj atıp cevap vermeyen kişiler siz kimsiniz?
    Şehzade ve kurtlar vadisi türevi diziler mi sizi bu hale getirdi?
    Böyle saygısızlık yapmayı kendinize nasıl hak görüyorsunuz?
    konuya yazıp mesaj atıp cevap vermeyen değil sadece, kendisi mesaj atıp cevaplamayan, kendisine mesaj atılınca cevaplamayan, whatsapp'tan mesaj isteyip cevaplamayan, satış konusu olup reklam yapıp para ödemesine rağmen mesajı cevaplamayan yüzlerce insan var. İnsanlar benden korkuyor da mı cevap vermiyor diye düşünmeye başladım, insanı ciddiye alıp yardım için uzun uzun yazdığımda bile cevap almadığım oldu defalarca, bu çok yıpratıcı bir şey. insanın iletişim kurası gelmiyor. forumu 20 yıldır kullanıyorum 52 yaşındayım ben bu son dönemdeki kadar iletişimsizlik yaşadığım bir dönem hatırlamıyorum, bu bir kuşakta alışkanlık haline gelmiş, bu saygısızlıkla bu insanlar her türlü akibeti hak ediyor, ama hiç bir şekilde karşısındaki saygıyla iletişime açık kişiyi hak etmiyor.
    Sonuna kadar haklısınız abi.
  • 27-06-2025, 11:45:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Saygısızlıkta sınır yok maalesef
  • 27-06-2025, 11:46:46
    #5
    Evet hoş bir davranış değil ama büyütülecek bir konu değil bence. Satın almak ya da sizinle çalışmak istiyorsa cevap verir, vermiyorss istemiyordur bunu büyütmeye gerek olmadığını düşünüyorum ama belirttiğim gibi cevap verilse güzel olur tabiiki.
  • 27-06-2025, 11:49:41
    #6
    hocam konunun yumuşatılacak anlayışla karşılanacak yanı yok. sizin dediğiniz durum çok nadirdir, büyütülecek bir konu bu iletişimsizlik, kalitesizlikle alakalı. yabancı bir forumda asla ama asla böyle bir şey yaşamıyorum. insanlar instagram altındaki yorumlarda bile sohbet edip saygıyla cevap veriyor size, tartışsa bile cevap veriyor. burada başka bir şey olmuş bu insanlara.

    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hoş bir davranış değil ama büyütülecek bir konu değil bence. Satın almak ya da sizinle çalışmak istiyorsa cevap verir, vermiyorss istemiyordur bunu büyütmeye gerek olmadığını düşünüyorum ama belirttiğim gibi cevap verilse güzel olur tabiiki.
  • 29-06-2025, 07:33:25
    #7
    satış konularımı kapattım kafam rahatladı
    bu konu da havada kalmasın görülsün isterdim biraz ama tabi bu konuda eleştirdiğim çapta hareket eden kişiler çoğunlukta olunca konu da ilgi görmüyor tabi.