hocam konunun yumuşatılacak anlayışla karşılanacak yanı yok. sizin dediğiniz durum çok nadirdir, büyütülecek bir konu bu iletişimsizlik, kalitesizlikle alakalı. yabancı bir forumda asla ama asla böyle bir şey yaşamıyorum. insanlar instagram altındaki yorumlarda bile sohbet edip saygıyla cevap veriyor size, tartışsa bile cevap veriyor. burada başka bir şey olmuş bu insanlara.
Evet hoş bir davranış değil ama büyütülecek bir konu değil bence. Satın almak ya da sizinle çalışmak istiyorsa cevap verir, vermiyorss istemiyordur bunu büyütmeye gerek olmadığını düşünüyorum ama belirttiğim gibi cevap verilse güzel olur tabiiki.