Forumda mesaj atıp cevap vermeyen kişiler siz kimsiniz?
Şehzade ve kurtlar vadisi türevi diziler mi sizi bu hale getirdi?
Böyle saygısızlık yapmayı kendinize nasıl hak görüyorsunuz?
konuya yazıp mesaj atıp cevap vermeyen değil sadece, kendisi mesaj atıp cevaplamayan, kendisine mesaj atılınca cevaplamayan, whatsapp'tan mesaj isteyip cevaplamayan, satış konusu olup reklam yapıp para ödemesine rağmen mesajı cevaplamayan yüzlerce insan var. İnsanlar benden korkuyor da mı cevap vermiyor diye düşünmeye başladım, insanı ciddiye alıp yardım için uzun uzun yazdığımda bile cevap almadığım oldu defalarca, bu çok yıpratıcı bir şey. insanın iletişim kurası gelmiyor. forumu 20 yıldır kullanıyorum 52 yaşındayım ben bu son dönemdeki kadar iletişimsizlik yaşadığım bir dönem hatırlamıyorum, bu bir kuşakta alışkanlık haline gelmiş, bu saygısızlıkla bu insanlar her türlü akibeti hak ediyor, ama hiç bir şekilde karşısındaki saygıyla iletişime açık kişiyi hak etmiyor.