• 25-06-2025, 17:36:24
    #1
    Merhabalar r10 sakinleri, instada sürekli önüme çıktığı için sormak istedim. Gümüş yüzük yapmak ne kadar zor bileniniz var mı? Bir takıcı buldum güzel kalıp çıkarıp gümüş yüzük yapıyor ve acayip hoş yüzükler fakat sizinde bildiğiniz gibi gümüş takıda cidden güzel öpüyorlar. Bilen birileri aydınlatabilir mi? yapacak olsak bu işe nasıl başlamalıyız, ve bu işin modellemesini yapan birileri var mı?
  • 25-06-2025, 17:47:14
    #2
    Kalıplar çok pahalı, işcilik zor.. modellemesi vs sıfırdan ve hiç bilmeden pek girilecek iş değil
    ama
    Gümüş yüzük toptanda para değil, parakendeye geçince minimum %500 karla satılan bir ürün.