Kalıplar çok pahalı, işcilik zor.. modellemesi vs sıfırdan ve hiç bilmeden pek girilecek iş değil
ama
Gümüş yüzük toptanda para değil, parakendeye geçince minimum %500 karla satılan bir ürün.