Merhabalar r10 sakinleri, instada sürekli önüme çıktığı için sormak istedim. Gümüş yüzük yapmak ne kadar zor bileniniz var mı? Bir takıcı buldum güzel kalıp çıkarıp gümüş yüzük yapıyor ve acayip hoş yüzükler fakat sizinde bildiğiniz gibi gümüş takıda cidden güzel öpüyorlar. Bilen birileri aydınlatabilir mi? yapacak olsak bu işe nasıl başlamalıyız, ve bu işin modellemesini yapan birileri var mı?