• 25-06-2025, 11:04:21
    #1
    Malum burda ve başka platformlarda tema eklenti lisanları satılıyor ben bir çok defa tema lisans yaptırmış biri olarak merak ettiğim bir konu var oduna anlatır gibi anlatırsanız sevinirim
    lisans kodlarını neden bize direkt vermiyorlarda kendiler girip ayarlıyor ve lisansı hiçbir şekilde görünmüyor lisanslar site çökmesi halinde yedek alın vs gibi uyarılarda bulunuyorlar tabi telafi eden tekrar aktifleştiren firmalarla çalıştığım için sorun yaşamadım ama yinede benim lisansım bende olmalı düşüncesinden kurtulamıyorum
  • 25-06-2025, 11:05:42
    #2
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum burda ve başka platformlarda tema eklenti lisanları satılıyor ben bir çok defa tema lisans yaptırmış biri olarak merak ettiğim bir konu var oduna anlatır gibi anlatırsanız sevinirim
    lisans kodlarını neden bize direkt vermiyorlarda kendiler girip ayarlıyor ve lisansı hiçbir şekilde görünmüyor lisanslar site çökmesi halinde yedek alın vs gibi uyarılarda bulunuyorlar tabi telafi eden tekrar aktifleştiren firmalarla çalıştığım için sorun yaşamadım ama yinede benim lisansım bende olmalı düşüncesinden kurtulamıyorum

    Lisans kod sistemi genel olarak kırılabiliyor bundan dolayı bir çok firma lisanslarını online aktifleştirme seçeneği getirdi diye düşünüyorum. Bununla alakalı olabilir eklenti lisansı falan satmıyorum ama düz mantık böyledir diye düşünüyorum eklenti keyi kırılması 10 saniyeyken böyle bir sistem kırılamaz gibi bişi.
  • 25-06-2025, 11:10:58
    #3
    Kurumsal PLUS
    Kurulan tema ve eklentiler ajans lisansı çoklu lisans ile kuruluyor. Doğrudan çoğu tema eklenti siteye özel lisansı desteklemiyor. Panelden hangi sitelere kurulup kurulmadığı anlık gözüküyor. Kendinize ait lisans istiyorsanız tek çare 100-300 dolar ödeme yapmak.
  • 25-06-2025, 11:14:20
    #4
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulan tema ve eklentiler ajans lisansı çoklu lisans ile kuruluyor. Doğrudan çoğu tema eklenti siteye özel lisansı desteklemiyor. Panelden hangi sitelere kurulup kurulmadığı anlık gözüküyor. Kendinize ait lisans istiyorsanız tek çare 100-300 dolar ödeme yapmak.
    anladım hocam sizden gayet memnunum o yönden yanlış anlamayın beni eklentilerden yana sorun yaşadım o yüzden konu açıp merakımı gidermek istedim tekrar ilginiz için teşekkür ederim hocam
  • 25-06-2025, 11:55:50
    #5
    Kurumsal PLUS
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam sizden gayet memnunum o yönden yanlış anlamayın beni eklentilerden yana sorun yaşadım o yüzden konu açıp merakımı gidermek istedim tekrar ilginiz için teşekkür ederim hocam
    Rica ederim dediğim olay bana özel bir şey değil. Herkeste mantık aynı.
  • 25-06-2025, 12:47:38
    #6
    En iyisi sanırım
    Merhabalar, lisans anahtarı genelde sabit olduğu için bunun bir kişi tarafından tespit edilmesi durumunda lisansın yayılması/patlaması söz konusu.
    Bu yüzden kurulum ve lisanslama her zaman satıcı tarafından yapılır.