Malum burda ve başka platformlarda tema eklenti lisanları satılıyor ben bir çok defa tema lisans yaptırmış biri olarak merak ettiğim bir konu var oduna anlatır gibi anlatırsanız sevinirim
lisans kodlarını neden bize direkt vermiyorlarda kendiler girip ayarlıyor ve lisansı hiçbir şekilde görünmüyor lisanslar site çökmesi halinde yedek alın vs gibi uyarılarda bulunuyorlar tabi telafi eden tekrar aktifleştiren firmalarla çalıştığım için sorun yaşamadım ama yinede benim lisansım bende olmalı düşüncesinden kurtulamıyorum