MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malum burda ve başka platformlarda tema eklenti lisanları satılıyor ben bir çok defa tema lisans yaptırmış biri olarak merak ettiğim bir konu var oduna anlatır gibi anlatırsanız sevinirim
lisans kodlarını neden bize direkt vermiyorlarda kendiler girip ayarlıyor ve lisansı hiçbir şekilde görünmüyor lisanslar site çökmesi halinde yedek alın vs gibi uyarılarda bulunuyorlar tabi telafi eden tekrar aktifleştiren firmalarla çalıştığım için sorun yaşamadım ama yinede benim lisansım bende olmalı düşüncesinden kurtulamıyorum

Lisans kod sistemi genel olarak kırılabiliyor bundan dolayı bir çok firma lisanslarını online aktifleştirme seçeneği getirdi diye düşünüyorum. Bununla alakalı olabilir eklenti lisansı falan satmıyorum ama düz mantık böyledir diye düşünüyorum eklenti keyi kırılması 10 saniyeyken böyle bir sistem kırılamaz gibi bişi.