Başlangıç İçin Gitar Önerisi R10+
19
●312
- 24-06-2025, 02:31:56Elektro bu galiba hocam klasik daha iyi olur gibiwebtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 02:33:48Başlangıç için en iyilerinden olsun diyorsanız c40 olur. Bir tık altı önceki yazdığım valencia da olur.GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de yedek tel almayı unutmayın koparsa anlık olarak tel takmayı da öğrenmiş olursunuz.
şöyle bir tel alabilirsiniz:
https://www.hepsiburada.com/d-addari...calmzk24752361
Eğer akustik ve elektro gitara geçerim diyorsanız klasik gitarın kaliteli olmasını gözünüzde büyütmeyin. Hele elektroya geçince pedal amfi derken fiyatlar acayipleşiyor. - 24-06-2025, 02:35:20Elektro değil hocam, elektro klasik gitar, hem normal kullanabiliyorsun hemde istersen amfi bağlayarak kullanabiliyorsun.GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğin fiyat bandından alınabilecek çok mantıklı bir üründür kendisi. - 24-06-2025, 02:52:32Düz klasik-akustik istiyorum ya hocammilas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 02:53:47brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewebtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki arada bi derede kaldım şimdi hangisini almak daha mantıklı diye - 25-06-2025, 01:07:41Hangi müzik türünü dinlemeyi seviyorsan ona uygun bir gitar almanı şiddet ile öneririm klayvesi çok kalın olmasın ilk başta bareleri basarken senin için kolaylık olur
- 25-06-2025, 01:08:48Hocam ben genel farketmiyor o konuda hiçbir düşüncem olmadı belli bir müzik türüne yönelik. Varsa bir öneriniz seve seve dinlerimAtillaTahak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle