Gider hocam gözünüzde en iyisi buysa sipariş vereceğim
Başlangıç için en iyilerinden olsun diyorsanız c40 olur. Bir tık altı önceki yazdığım valencia da olur.
Bir de yedek tel almayı unutmayın koparsa anlık olarak tel takmayı da öğrenmiş olursunuz.
şöyle bir tel alabilirsiniz:
https://www.hepsiburada.com/d-addari...calmzk24752361
Eğer akustik ve elektro gitara geçerim diyorsanız klasik gitarın kaliteli olmasını gözünüzde büyütmeyin. Hele elektroya geçince pedal amfi derken fiyatlar acayipleşiyor.