brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıç için en iyilerinden olsun diyorsanız c40 olur. Bir tık altı önceki yazdığım valencia da olur.

Bir de yedek tel almayı unutmayın koparsa anlık olarak tel takmayı da öğrenmiş olursunuz.
şöyle bir tel alabilirsiniz:
https://www.hepsiburada.com/d-addari...calmzk24752361

Eğer akustik ve elektro gitara geçerim diyorsanız klasik gitarın kaliteli olmasını gözünüzde büyütmeyin. Hele elektroya geçince pedal amfi derken fiyatlar acayipleşiyor.
webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektro değil hocam, elektro klasik gitar, hem normal kullanabiliyorsun hemde istersen amfi bağlayarak kullanabiliyorsun.
Bahsettiğin fiyat bandından alınabilecek çok mantıklı bir üründür kendisi.

İki arada bi derede kaldım şimdi hangisini almak daha mantıklı diye