• 22-06-2025, 22:17:13
    #1
    Selamun aleyküm arkadaşlar

    bu iş modelini nasıl görüyorsunuz ? kuryeciliğe göre daha sağlam bir işe benziyor

    doblo maxii gibi araçlar ile paketcilik yapmak nasıl sizce

    gideri çok oluyor evet ama elde bir şeyler bıraksa yatırım ile belki güzel yerlere gelinebilir araç katlayarak v.s
  • 22-06-2025, 22:18:53
    #2
    Aleyküm selam kardeşim,
    Doblo gibi araçlarla paket dağıtımı, kuryeciliğe göre biraz daha düzenli ve büyümeye açık bir iş modeli gibi duruyor. Giderleri fazla ama işi doğru kurarsan, zamanla aracını da ekibini de büyütebilirsin. Başta zorlayabilir ama sabırlı ve planlı ilerlersen güzel yerlere gelebilirsin inşallah.
  • 22-06-2025, 22:20:28
    #3
    cetinkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleyküm selam kardeşim,
    Doblo gibi araçlarla paket dağıtımı, kuryeciliğe göre biraz daha düzenli ve büyümeye açık bir iş modeli gibi duruyor. Giderleri fazla ama işi doğru kurarsan, zamanla aracını da ekibini de büyütebilirsin. Başta zorlayabilir ama sabırlı ve planlı ilerlersen güzel yerlere gelebilirsin inşallah.
    doğru söylüyorsun üstadım hayırlısı olsun inşAllah
  • 22-06-2025, 22:28:12
    #4
    Sirket acilacaksa eger uzak dur yani esnaf kurye modeliyse
  • 22-06-2025, 22:28:29
    #5
    Merhaba hocam.
    Doblo tarzı Frigolu araç alıp, migros benzeri depoya başlayıp belirli mahallelere dağıtım yaparak 80+ KDV tarzında bir ücret kazançlar sağlayabilirsiniz.
    Alımlar varmı yada boşluk bulup girebilir misiniz bilmiyorum ama 5-6 ayda araç parası amorti edilebilir.
  • 22-06-2025, 23:46:42
    #6
    İş güzelde adamını bulup girmek mesele