Selamun aleyküm arkadaşlar
bu iş modelini nasıl görüyorsunuz ? kuryeciliğe göre daha sağlam bir işe benziyor
doblo maxii gibi araçlar ile paketcilik yapmak nasıl sizce
gideri çok oluyor evet ama elde bir şeyler bıraksa yatırım ile belki güzel yerlere gelinebilir araç katlayarak v.s
Minivan ile paketcilik yapmak
5
●188
- 22-06-2025, 22:17:13
- 22-06-2025, 22:18:53Aleyküm selam kardeşim,
Doblo gibi araçlarla paket dağıtımı, kuryeciliğe göre biraz daha düzenli ve büyümeye açık bir iş modeli gibi duruyor. Giderleri fazla ama işi doğru kurarsan, zamanla aracını da ekibini de büyütebilirsin. Başta zorlayabilir ama sabırlı ve planlı ilerlersen güzel yerlere gelebilirsin inşallah. - 22-06-2025, 22:20:28doğru söylüyorsun üstadım hayırlısı olsun inşAllahcetinkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 22:28:29Merhaba hocam.
Doblo tarzı Frigolu araç alıp, migros benzeri depoya başlayıp belirli mahallelere dağıtım yaparak 80+ KDV tarzında bir ücret kazançlar sağlayabilirsiniz.
Alımlar varmı yada boşluk bulup girebilir misiniz bilmiyorum ama 5-6 ayda araç parası amorti edilebilir.