cetinkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aleyküm selam kardeşim,
Doblo gibi araçlarla paket dağıtımı, kuryeciliğe göre biraz daha düzenli ve büyümeye açık bir iş modeli gibi duruyor. Giderleri fazla ama işi doğru kurarsan, zamanla aracını da ekibini de büyütebilirsin. Başta zorlayabilir ama sabırlı ve planlı ilerlersen güzel yerlere gelebilirsin inşallah.
doğru söylüyorsun üstadım hayırlısı olsun inşAllah