Selamun aleyküm arkadaşlar

bu iş modelini nasıl görüyorsunuz ? kuryeciliğe göre daha sağlam bir işe benziyor

doblo maxii gibi araçlar ile paketcilik yapmak nasıl sizce

gideri çok oluyor evet ama elde bir şeyler bıraksa yatırım ile belki güzel yerlere gelinebilir araç katlayarak v.s