Selamun aleyküm arkadaşlar
bu iş modelini nasıl görüyorsunuz ? kuryeciliğe göre daha sağlam bir işe benziyor
doblo maxii gibi araçlar ile paketcilik yapmak nasıl sizce
gideri çok oluyor evet ama elde bir şeyler bıraksa yatırım ile belki güzel yerlere gelinebilir araç katlayarak v.s