Arkadaşlar selam benim geçen sene Ekim ayından itibaren birikmiş GSS borcum var ben yaklaşık olarak o günden itibaren hiç hastaneye filan gitmedim bu hafta gitmek istiyorum ben muayne olsam para alırlar mı muayene ücreti ultrasyon ücreti vs.
Muayede almıyor, ama eczanede ilaç alırken 200₺ ilaç parasıysa 500₺ alıyorlar. Yinede araçtırın gitmeden başıma bunlar gelmişti benim değişmiş olabilir
Devlete gidiyorsan Vezneye yönlendiriyorlar 10 lira yatırıyorsun sigorta yokmuş gibi. Ama sonrasında ilaç alırken yüksek fiyat söylüyorlar. Sadece hastane içinde durumuma baksınlar vs diyorsan 10 liraya çözersin şehir hastanelerinde.