• 22-06-2025, 19:59:01
    #1
    Arkadaşlar selam benim geçen sene Ekim ayından itibaren birikmiş GSS borcum var ben yaklaşık olarak o günden itibaren hiç hastaneye filan gitmedim bu hafta gitmek istiyorum ben muayne olsam para alırlar mı muayene ücreti ultrasyon ücreti vs.
  • 22-06-2025, 20:01:22
    #2
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Muayede almıyor, ama eczanede ilaç alırken 200₺ ilaç parasıysa 500₺ alıyorlar. Yinede araçtırın gitmeden başıma bunlar gelmişti benim değişmiş olabilir
  • 22-06-2025, 20:07:56
    #3
    bunları ne zaman silecekler ya
  • 22-06-2025, 20:33:13
    #4
    Devlete gidiyorsan Vezneye yönlendiriyorlar 10 lira yatırıyorsun sigorta yokmuş gibi. Ama sonrasında ilaç alırken yüksek fiyat söylüyorlar. Sadece hastane içinde durumuma baksınlar vs diyorsan 10 liraya çözersin şehir hastanelerinde.