Arkadaşlar selam benim geçen sene Ekim ayından itibaren birikmiş GSS borcum var ben yaklaşık olarak o günden itibaren hiç hastaneye filan gitmedim bu hafta gitmek istiyorum ben muayne olsam para alırlar mı muayene ücreti ultrasyon ücreti vs.