Devlete gidiyorsan Vezneye yönlendiriyorlar 10 lira yatırıyorsun sigorta yokmuş gibi. Ama sonrasında ilaç alırken yüksek fiyat söylüyorlar. Sadece hastane içinde durumuma baksınlar vs diyorsan 10 liraya çözersin şehir hastanelerinde.